Оқушылар мамандығын таңдауда сынып жетекшілеріне 5 кеңес: педагог-психологтың ұсыныстары
1) бірінші кезекте оқушының бастамасы мен сіздің белсенді қатысуыңыз арасында "Алтын орта" табыңыз. Соңғы позициялар: "бәрін өзі шешсін!"және" ол не таңдайды және шешеді!"— сайып келгенде, әкеледі иеліктен шығару шарты. Сіздің оқушыңыздың жауапты және дербес болу қабілетін бағалаңыз, ол мүмкін екенін, ал ол нені үйренетінін ажыратады. Мамандық таңдауда" алтын орта", әсіресе, сіздің өскелең оқушыңыз өте белсенді, қызығушылықтары көп немесе керісінше, өз бетінше таңдау жағдайларынан аулақ болғанда табу қиын.
2) оқушының мамандықты таңдай отырып, оның қай тараптары оны ерекше қызықтыратынын анықтау маңызды. Мамандық таңдаудың өзі дұрыс бола алмайды немесе жоқ, бала ішкі шиеленісті бастан кешпейді ме, өзара итермелейтін мақсаттарға ұмтыла ма, жоқ па, соны анықтау маңызды.
3) адамның шынайы ықыласы соншалықты үлкен күшке ие, егер сіздің оқушыңыз қазіргі уақытта ішкі ресурстары жоқ мамандықты таңдаған болса - сіздің оқушыға әлі жасырын қабілеттерді жүзеге асыруға көмектесу, кейінірек ашылуы мүмкін әлеуетті тану борышыңыз.
4) оқушыға кәсіби ниетін кәсіпсіздікпен байланыстыруға көмектесіңіз. Осындай салыстыру барысында Сіздің оқушыңыз өз таңдауын әлдеқайда шынайы деп ойлайтын болады.
5) оқушыларға өзінің кәсіби таңдауын неғұрлым нақты жасауға көмектесіңіз – ол сізбен бірге өз мансабыңыздың жоспарын құруға тырыссын. Мүмкін, бұл жоспар нақты жоба болмайды, оқушылардың өздері жасаған таңдауын уақыт бойынша ойлауы маңызды.
Педагог-психолог: Ебышева К. Е
Оқушылар мамандығын таңдауда сынып жетекшілеріне 5 кеңес: педагог-психологтың ұсыныстары
1) бірінші кезекте оқушының бастамасы мен сіздің белсенді қатысуыңыз арасында "Алтын орта" табыңыз. Соңғы позициялар: "бәрін өзі шешсін!"және" ол не таңдайды және шешеді!"— сайып келгенде, әкеледі иеліктен шығару шарты. Сіздің оқушыңыздың жауапты және дербес болу қабілетін бағалаңыз, ол мүмкін екенін, ал ол нені үйренетінін ажыратады. Мамандық таңдауда" алтын орта", әсіресе, сіздің өскелең оқушыңыз өте белсенді, қызығушылықтары көп немесе керісінше, өз бетінше таңдау жағдайларынан аулақ болғанда табу қиын.
2) оқушының мамандықты таңдай отырып, оның қай тараптары оны ерекше қызықтыратынын анықтау маңызды. Мамандық таңдаудың өзі дұрыс бола алмайды немесе жоқ, бала ішкі шиеленісті бастан кешпейді ме, өзара итермелейтін мақсаттарға ұмтыла ма, жоқ па, соны анықтау маңызды.
3) адамның шынайы ықыласы соншалықты үлкен күшке ие, егер сіздің оқушыңыз қазіргі уақытта ішкі ресурстары жоқ мамандықты таңдаған болса - сіздің оқушыға әлі жасырын қабілеттерді жүзеге асыруға көмектесу, кейінірек ашылуы мүмкін әлеуетті тану борышыңыз.
4) оқушыға кәсіби ниетін кәсіпсіздікпен байланыстыруға көмектесіңіз. Осындай салыстыру барысында Сіздің оқушыңыз өз таңдауын әлдеқайда шынайы деп ойлайтын болады.
5) оқушыларға өзінің кәсіби таңдауын неғұрлым нақты жасауға көмектесіңіз – ол сізбен бірге өз мансабыңыздың жоспарын құруға тырыссын. Мүмкін, бұл жоспар нақты жоба болмайды, оқушылардың өздері жасаған таңдауын уақыт бойынша ойлауы маңызды.