«АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ СТЕПНОГОРСК ҚАЛАСЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ШАНТӨБЕ КЕНТІНІҢ В.КОМАРОВ АТЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ»КОММУНАЛДЫҚ  МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ      
«АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ СТЕПНОГОРСК ҚАЛАСЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ШАНТӨБЕ КЕНТІНІҢ В.КОМАРОВ АТЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ»КОММУНАЛДЫҚ  МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ

Біз facebookБіз соц. желілерде

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Жасөспірімнің ата-анасына психологтың ұсыныстары

Жасөспірімнің ата-анасына психологтың ұсыныстары
1. Қызығушылық және көмек. Ата-аналардың қолдауы балалар мен ата-аналар арасындағы сенімді қарым-қатынасты тудырады және жасөспірімдердің өзін-өзі жоғары бағалауына алып келеді, оқудағы жетістіктерге және адамгершілік дамуға ықпал етеді. Ата-ананың қолдауының жеткіліксіздігі, керісінше, баланың өзін-өзі бағалауының төмендігіне, нашар оқуына, импульсивті әрекеттеріне, әлсіз әлеуметтік бейімделуіне, тұрақсыз және қоғамға жат мінез-құлыққа әкелуі мүмкін.
2. Ата-аналардың тыңдау, түсіну және жанашырлық қабілеті. Ата-аналардың эмпатияға (эмпатияға) қабілетсіздігі, олардың эмоционалды сезімталдығы мен баланың ойлары мен сезімдерін түсінбеуі балада да немқұрайлылықтың дамуына әкелуі мүмкін. Жасөспірімге деген құрмет, ата-ананың онымен қарым-қатынасы отбасында үйлесімді қарым-қатынас орнатуға ықпал етеді.
3. Ата-аналардың сүйіспеншілігі және Отбасылық қатынастардағы жағымды эмоциялар жақындыққа, сүйіспеншілікке, сүйіспеншілікке, қабылдаушылыққа байланысты; отбасы мүшелері өзара қызығушылық пен жауаптылықты көрсетеді. Егер отбасында жағымсыз эмоциялар басым болса, онда салқындық, дұшпандық, бас тарту байқалады, бұл баланың сүйіспеншілікке деген қажеттілігінің басым болуына (ересек жаста) немесе оның оқшаулануына, салқындығына, жақын адамдарға, соның ішінде балаларға деген сүйіспеншілігін білдіре алмауына әкелуі мүмкін.
4. Ата-аналардың мойындауы және мақұлдауы.
5. Балаға тәуелсіз және ересек адам ретінде қарау. Жасөспірімнің тәуелсіздікке қол жеткізуі даралау процесінде жүреді, ол өзінің даралығын қалыптастырумен айналысады және сонымен бірге ата-аналармен жаңа байланыстар орнатады. Жасөспірім ата-анасымен қарым-қатынасты өзгертуге тырысады, сонымен бірге бұрынғы қарым-қатынасты, сүйіспеншілік пен сенімді сақтауға тырысады. Өз даралығын көрсету үшін жасөспірімдер ата-анасынан басқа құндылықтар жүйесіне назар аударады, өздеріне басқа мақсаттар, басқа мүдделер және басқа көзқарастар қояды.
6. Ата-аналардың басшылығы. Ең функционалды-бұл ата-аналар өздерінің көзқарастары мен мінез-құлқында икемділік, бейімделу және төзімділік танытатын отбасылар. Жасөспірімдерді тәрбиелеуде икемділігі жоқ ата-аналар өз көзқарастарын қайта қараудан және көзқарастарын өзгертуден бас тартады; олар төзімсіз, қажетсіз талапшыл, әрқашан сыни көзқараста болады және балаларға жасына сәйкес келмейтін негізсіз үміттер қояды. Бұл жасөспірімнің өзін-өзі бағалауына теріс әсер етеді, оның жеке басының дамуын тежейді, нәтижесінде ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынаста стресстік жағдайлар туындайды.
7. Ата-аналардың жеке мысалы: жақсы үлгі көрсете білу; балаларға үйретілетін принциптерді ұстану. Жасөспірімдердегі сәйкестендіру процесі ішінара отбасында жүретіндіктен, ата-анасымен мақтанатындар қоршаған әлемде өздерін жайлы сезінеді.
8. Мектеппен тығыз ынтымақтастық. Егер сіз баланың мінез-құлқына қатысты бірдеңе туралы алаңдасаңыз, оны сынып жетекшісімен немесе мамандармен (педагог-психолог, әлеуметтік тәрбиеші) мүмкіндігінше тезірек кездесуге және талқылауға тырысыңыз.
9. Сіздің балаңыз кіммен сөйлесетініне қызығушылық танытыңыз.
Есіңізде болсын: қиын жағдайларда ата-аналардың негізгі көмекшілері-шыдамдылық, назар аудару және түсіну.

Педагог-психолог Е. Бобкова

Жаңартылған күні: 15.12.2022 13:06
Құрылған күні: 15.12.2022 13:06

Текст