«АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ СТЕПНОГОРСК ҚАЛАСЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ШАНТӨБЕ КЕНТІНІҢ В.КОМАРОВ АТЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ»КОММУНАЛДЫҚ  МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ      
«АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ СТЕПНОГОРСК ҚАЛАСЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ШАНТӨБЕ КЕНТІНІҢ В.КОМАРОВ АТЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ»КОММУНАЛДЫҚ  МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ

Біз facebookБіз соц. желілерде

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мамандық таңдауға байланысты мәселелер

Мамандық таңдауға байланысты мәселелер

Профиль таңдау және кәсіби өзін-өзі анықтау кезінде екі негізгі себептер мен қиындықтарды бөліп көрсетуге болады.

Таңдаудың әртүрлі жағдайларына барабар емес қатынасы:

1).Табысты маманның моделі бойынша мамандық таңдауға көзқарас. Оқушылар жиі мамандықты таңдап, бірден жоғары біліктілікке бағдарланады. Педагог пен ата-аналарға оқушылардың санасына жеткізу маңызды, бұған еңбек сабағының көп сатылы сатысын әкеледі, сондықтан, әрине, төменгі сатыдан көтерілуді бастау керек. Оқушыларды нақты мамандыққа емес, кәсіби қалыптасу мәніне бағыттау маңызды.

2). Мамандықтың төмен әлеуметтік мәртебесі қоғам үшін маңызды бірқатар мамандықтар жеткіліксіз, жағымсыз болып саналады.

3).Серіктестердің тікелей немесе жанама ықпалымен Мамандық таңдау (компания үшін,

артта қалу). Тек өз қабілеттерін, бейімділігін, даму мүмкіндігін танып, мамандық туралы ақпаратты жинап, жеке таңдау жасау керек.

4). Басқа кәсіптің кәсіпқойы-адамға деген қарым-қатынасты кәсіпқойдың өзіне ауыстыру. Жасөспірімдерді, ең алдымен, өзінің таңдауын белгілі бір кәсіп өкіліне жеке ықыласпен негіздемей, еңбек ерекшелігін ескеру керек деп бағыттау қажет.

5). Кәсіптің сыртқы немесе жеке жағы ғана қызығушылығы. Үйрену маңызды

оқушының кәсіптің көзі көрмейтін құбылыстарына ( немесе керісінше, көрінген көрінбеуіне) ену, кәсіпқойдың күнделікті еңбегінің маңызды жақтарын өндіріп алу ( ойды күшейтіп және қажетті ақпаратты бағытталған іздеу жолымен). Бұл шын мәнінде осы мамандықты таңдауда "қолдаймын" және "қарсы" дәлелдерін алуға мүмкіндік береді.

Кемшіліктері білімін, тәжірибесін, ақпараттандыру туралы елеулі жағдайлар таңдау:

6). Мектептегі оқу пәнін кәсіппен теңестіру (немесе бұл

реальностей). Әрбір оқу пәнінің артында бір ғана емес, көптеген әр түрлі мамандықтар бар; олардың біреуі оқу пәнімен тікелей байланысты, басқалары тығыз және оған оқушылардың назарын аудару қажет.

7). Материалдық өндіріс саласындағы еңбек сипаты туралы ескірген түсінік. Өндірісті механикаландыру және автоматтандыру, ағынды желілерді, сандық бағдарламалық басқарылатын станоктарды енгізу көптеген кәсіптерде еңбек сипаты өзгереді. Ескі атаумен әдетте кәсіби еңбектің мүлдем жаңа түрі мен сипаты жасырылады. Сондықтан мектеп оқушылары мамандықтың қазіргі келбетін, оның техникалық эволюциясын білуі қажет.

8). Мамандық таңдау кезінде өзінің физикалық ерекшеліктерін, кемшіліктерін білмеу немесе жете бағаламау. Интернат үлгісіндегі мекемелердің барлық түлектерінің іс жүзінде медициналық қарсы көрсеткіштері бар. Медициналық қарсы көрсетілімдер жиі жүйелік сипатқа ие. Жалпы білім берудің әлсіз дайындығына, әлеуметтік жетілмеуіне байланысты көптеген түлектер денсаулық жағдайы бойынша талапкерлердің қатаң іріктелуі жүргізілетін бастауыш кәсіптік білім беретін оқу орнында мамандық алуға бағдарланады. Осылайша, түлектердің кәсіби-білім беру жоспарын құру көптеген медициналық шектеулерді ескере отырып жүргізіледі;

9). Түсіну, әдеттің болмауы, өзінің жеке қасиеттеріне (қабілеттері, бейімділігі және т.б.) талдау.

10). Кәсіп таңдау, кәсіпқойдың еңбек ерекшеліктері туралы мәселені шешу кезінде негізгі әрекеттерді, операцияларды және олардың тәртібін білмеу.

11). Білмеу байланыстыру сол немесе өзге профиль нақты кәсіптер.

Жаңартылған күні: 15.05.2020 21:25
Құрылған күні: 15.05.2020 21:25

Текст