4 сәуірден 16 сәуірге дейін В. Комаров атындағы ОМ "Қауіпсіз интернет"ақпараттық кампаниясы өткізілді.
Өткізілген жұмыстың мақсаты-Интернет желісіндегі балалар мен ересектердің қауіпсіздігі мәселесіне назар аудару, кейде ақпарат қауіп-қатерінің дәрежесін дұрыс бағалауға қабілетсіз балалардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Қауіпсіз интернет аптасы шеңберіндегі жұмыс Балаларды денсаулығы мен дамуына зиян келтіретін ақпараттан қорғауға бағытталған. Ақпараттық-телекоммуникациялық желілердегі балалардың ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету проблемасы кәмелетке толмаған пайдаланушылар санының елеулі өсуіне байланысты неғұрлым өзекті болып отыр. Қоғамның заманауи даму жағдайында компьютер бала үшін "дос" және "көмекші" және тіпті "тәрбиеші", "мұғалім"болды.
12 сәуірде "Қауіпсіз интернет" ақпараттық науқаны аясында Бастауыш мектепте жиын өткізілді.
Компьютермен, атап айтқанда, Интернет желісімен жұмыс істеу кезінде өскелең ұрпақтың физикалық, моральдық, рухани денсаулығына кері әсер ететін, балалар үшін қауіп төндіретін психикалық тұрақсыз оқушылардың мінез-құлқында проблемалар туындататын бірқатар аспектілер.
11 сәуірде "Қауіпсіз интернет шағын жастағы балаларға қажет"тақырыбында суреттер мен плакаттар көрмесі өткізілді.
8-12 сәуір аралығында өткізілген тақырыптық сынып сағаттары түрінде жұмыс ұйымдастырылды. Сынып сағатының тақырыбын әрбір сынып жетекшісі өз сынып ұжымының қажеттіліктері мен қызығушылықтарына сүйене отырып таңдады: "Қауіпсіз интернет"; "Мен және менің виртуалды достарым"; "менің отбасымдағы Интернет"; "интернет дегеніміз не?"; "Интернет және табиғат"; "интернет желісіндегі қауіпсіздік шаралары"; "Интернет және менің болашақ мамандығым";" қазіргі мектептегі Интернет";"Интернет және менің денсаулығым". Тақырыптық сынып сағаттарын өткізу кезінде мұғалімдер оқушылардың назарын Интернет желісінде балалардың ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз етуге аударды. Ғаламтордағы қауіпсіздік мәселесі өте өзекті, себебі кәмелетке толмаған пайдаланушылар саны өсуде.
Іс-шараларды өткізу барысында балалар Интернет желісінде ақпаратты іріктеу ережелерімен танысты, әлеуметтік желілерде өзін қалай сауатты және қауіпсіз ұстау туралы білді. "Әрбір проблеманың шешімі бар" бейне-роликті қарап шығып, Интернет желісіндегі жұмыс ережелері таныстырылды.
"Интернет желісіндегі қауіпсіздік апталығын" өткізу жоспарына сәйкес "Интернет желісіндегі қауіпсіздік"тақырыбында жалпы мектептік ата-аналар жиналысы өткізілді. Ата-аналармен келесі сұрақтар талқыланды: 1. Қандай қадамдар жасалады (кілтсөз, интернеттің? 2. Өту керек пе оталдыруға болады? 3. Интернетті пайдалану кезінде жанұя ішіндегі ережелерді қандай басшылыққа алу керек? 4. Жедел хабар қызметтерін пайдалану кезінде балалар өздерін қалай қауіпсіздендіре алады? 5. Балалар интернетке тәуелді бола ала ма? 6. Балалар интернетте қандай сайттарға барады? 7. Балаларды шындықты ғаламторда өтірік айтудан ажыратуға қалай үйрету керек? Ата-аналарға Интернет қауіп сыныптамасын қамтитын Интернет желісінде ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету бойынша арнайы әдістемелік ұсынымдар, баланың Үйдегі Интернет желісінде қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша ұсыныстар (ата-аналардың жауапкершілік аймағында) алынды.
Сабақтан тыс іс-әрекет аясында 7 сынып оқушыларына "Интернет: қолдағандар және қарсы" Интернет желісіндегі жүріс-тұрыс ережелері туралы ойын элементтерімен пікірталас ұсынылды. Ойын барысында балалар желілік этикетпен, балалардың құқығын қорғаумен танысты.
16 сәуір, педагог-психолог, Штром Н. О., 8-ші сыныптарда "Интернет-тәуелділік-ғасыр ауруы"тақырыбында тренинг өткізді. Мақсаты: оқушылардың желіде қауіпсіз жүріс-тұрыс қағидалары туралы түсінігін қалыптастыруға ықпал ету. Тренинг 3 кезеңде өтті: шақыру сатысы, ұғыну сатысы, рефлексия сатысы. Біз ақпараттық қоғам 21 ғасырда өмір сүреміз. Біздің міндетіміз осы ақпараттық қоғамда өмір сүруге және белсенді еңбек етуге қабілетті оқушыны дайындау, ол үшін біз шешім қабылдай алатын, ақпаратты таңдай алатын, өңдейтін, жауапты болатын оқушыны тәрбиелейміз.
Ата-аналарды тартпай тәрбиелеуде тұрақты нәтижелерге қол жеткізу мүмкін емес. Ата-аналар Интернет желісіндегі оқушы ұшырайтын қауіптерді жиі түсінбейді және бағаламайды. Олардың кейбіреулері баланың желіде нормаланбаған "орындығы" күмәнді компанияларда серуенге қарағанда жақсы деп санайды. Ата-аналар ерте жастан бастап баланы үй және көшедегі қауіпсіздік негіздеріне оқыта отырып, сонымен қатар оны ғаламторға шығару арқылы оны желідегі қауіпсіздік негіздеріне үйретудің қажеті жоқ. Бала желіден түсетін ақпарат ағынының алдында мүлдем қорғалмаған. Білім беру мекемесінің міндеті-балада сыни ойлау. Ата-аналармен түсіндіру жұмыстары жүргізілді, себебі ата-аналардың бұл мәселені түсінбестен тек білім беру мекемесінің күшімен шешу мүмкін емес. Қауіпсіз Рунет апталығы шеңберінде ата-аналармен жұмыстың негізгі түрі жалпы мектептік және сынып ата-аналар жиналыстарында сөз сөйлеу болды.
Кең аудиторияны қамту үшін "Қауіпсіз интернет" ақпараттық кампаниясын өткізу туралы ақпарат мектеп сайтында және әлеуметтік желілерде орналастырылған. желілерде.