Болашақ адам-қоршаған ортамен және өзімен үйлесімде тұратын, экологиялық қажеттілік шеңберінде әрекет ететін жан-жақты дамыған тұлға. Экологиялық мәдениетті қалыптастыру адамның өзінің қоршаған әлемге қатыстылығын, онымен бірлігін сезінуі, жауапкершілікті өз мойнына алу қажеттілігін сезінуі болып табылады.
Демек, қазіргі заманғы мектептің маңызды міндеттерінің бірі-оқушылардың экологиялық сауаттылығын арттыру, оларды табиғи ресурстарды үнемді, ұқыпты пайдалану дағдыларымен қаруландыру, табиғатқа қатысты белсенді ізгілікті ұстанымды қалыптастыру.
Мектепте экологиялық білімнің табысы жұмыстың әр түрлі формаларын қолдануға, олардың ақылға қонымды үйлесімділігіне байланысты.
Экологиялық мәдениетті қалыптастыру тәрбиенің барлық негізгі бағыттарының қажетті компоненті болып табылады.
Осылайша, орта мектепте. В. Комарова п. Шаңтөбе 3 қазан күні біздің оқушылар мен педагогтар қатысқан Эко-сағат өтті.
1-11 сынып жетекшілері осы тақырыпта сынып сағаттарын өткізді.
Бастауыш мектептің Педагог-ұйымдастырушысы, Антропова Олеся Николаевна 2-4 сынып оқушыларына арналған "Біз планетаға Жауап бер"атты сыныптан тыс іс-шара өткізді. Балалар іс-шараға белсене қатысып, біздің жердегі экология мәселелерін шешті.
Жоғары мектептің педагог-ұйымдастырушысы Татьяна Петровна Кулеш 8 сынып оқушыларына "Қазақстан экологиясы" тақырыбында сыныптан тыс іс-шара өткізді.
10-11 сынып оқушылары мектеп аумағында сиренаның жас көшеттерін отырғызды. Балалар үлкен қызығушылықпен біздің мектепті абаттандырумен айналысты.
Біздің уақыт қарапайым орындаушы емес, мәселелерді зерттеуші жаңа адамды талап етеді. Педагог ретінде біздің міндетіміз-белсенді, шығармашылық тұлғаны тәрбиелеу, өз бетінше ізденуге, өзінің ашылуын жасауға, пайда болған экологиялық мәселелерді шешуге, шешімдер қабылдауға және олар үшін жауапкершілік алуға қабілетті. Біз табиғатпен үйлесімді өмір сүруді үйренуіміз керек және оған балаларымызды үйретуіміз керек. Немқұрайлылық орын болмауы керек!