«Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Шантобе кентінің жалпы орта білім беретін мектебі» мемлекеттік мекемесінің 2022 жылғы мемлекеттік көрсетілетін қызмет аясындағы қызмет туралы есебін көпшілік талқылауды өткізу қорытындысы
04.04.2023
«Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Шантобе кентінің В.Комаров атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» мемлекеттік мекемесінің 2022 жылғы мемлекеттік көрсетілетін қызмет аясындағы қызмет туралы есебін көпшілік талқылауды өткізу қорытындысы
1. Көпшілік талқылауды өткізу күні: 2023 жылғы 1 наурыздан – 30 наурыз аралығында.
2. Көпшілік талқылауды өткізу әдісі: «Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Шантобе кентінің В.Комаров атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» сайтында http://shantobe.edu.kz/content/5434-10-04-23-16-37-40-informaciya-o-gosudarstvennyh-uslugah
3. Көпшілік талқылау өткізі туралы хабарландыру әдісі: 2022 жылғы 4 сәуірде «Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Шантобе кентінің В.Комаров атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» сайтында http://shantobe.edu.kz/content/informirovanie-o-provedenii-publichnogo-obsughdeniya-otcheta-o-deyatel ақпаратты орналастыру.
4. Көпшілік талқылау қатысушыларының ұсыныстары және (немесе) ескертулер тізімі: «Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Шантобе кентінің В.Комаров атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» көпшілік тақылау бойынша өткізілген іс-шаралар нәтижесінде қатысушылардың ұсыныстары және (немесе) ескертулері, сондай-ақ ресми интернет-ресурсында келіп түспеді.
№ р/р |
Ұсыныстар және (немесе) ескертулер енгізілген ұйым атауы, жеке тұлғаның аты-жөні |
Көпшілік талқылау аясында келіп түскен ұсыныстар және (немесе) ескертулердің қысқаша мазмұны |
Ұсыныстар және (немесе) ескертулерді қабылдау немесе қабылдамау туралы мәлімет |
Ұсыныстар және (немесе) ескертулерді қабылдау не қабылдамау бойынша негіздер |
Ескерту |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |